Welcome to Random Thoughts. This forum is for everything, whatever we feel like discussing. Nothing is off-topic. Go for it!
 
HomeHome  FAQFAQ  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Naya Rivera Appreciation Thread

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 22, 2011 6:29 pm

bounce
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 22, 2011 10:21 pm

Quote :
NayaRivera Naya Rivera
Spa day with mom! Time for a much needed steam and scrub.
Cutie.

-----------
Hahaaa
Back to top Go down
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Fri Dec 23, 2011 4:06 am

voteforalice1 wrote:
Quote :
NayaRivera Naya Rivera
Spa day with mom! Time for a much needed steam and scrub.
Cutie.

-----------
Hahaaa

ROFL

I literally laughed out loud when I saw that....
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Fri Dec 23, 2011 4:30 am

It's like the poster for 'The Attack of the 50ft Woman'. Lol.
Back to top Go down
House Carl



Posts : 92
Location : Europe

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Sat Dec 24, 2011 2:30 am

I do love that she got the proactive gig. smile

Seemingly some much needed publicity too, as a result. Good, good, now keep it up Team Naya! Your girl is still far too under the radar compared to many others in the Glee cast.
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 12:12 am

I'm actually laughing so hard that i'm crying. There are tears on my cheeks. Partially because people sit there and take screenshots of this.... Such a random thing.

Back to top Go down
MissLilly

avatar

Posts : 3557
Location : Norway

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 12:17 am

ROFL

That is amazing!
Back to top Go down
http://a-lot-of-heart-a-little-crazy.tumblr.com/
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 12:18 am

Isn't it just!
And it's titled with "Merry Christmas from Naya's left eye!"
Back to top Go down
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 4:23 am

ha ha ha - that's so funny!

Lots of funny stuff on this board this morning, I've basically been laughing since I woke up, which is a nice way to start the day!
Back to top Go down
Dina

avatar

Posts : 1194
Location : GER

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 5:01 am

Laughing Laughing
The title confuses me though... shouldn't it say "Merry Christmas from Naya's right eye"??
Because her right one is the lazy one
[/end random nonsense]
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 5:51 am

MsFalange wrote:
Laughing Laughing
The title confuses me though... shouldn't it say "Merry Christmas from Naya's right eye"??
Because her right one is the lazy one
[/end random nonsense]
Yeah it should say right eye haha.
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 7:39 am

LOL Poor Naya.
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Dec 27, 2011 9:23 am

Oh another Proactiv one:


Cutest gif ever:
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 29, 2011 1:12 am

Brittana/HeYa....whatever you like lol.
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 29, 2011 9:11 am


adding this here too because this thread can't be complete without it I love you
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 29, 2011 9:13 am

Oh Lord... ROFL

Naya showing her gay by saying she wants to meet with this lesbian in disguise.
Back to top Go down
Cora_

avatar

Posts : 232

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 29, 2011 12:06 pm

What's so hilarious is that we all saw that press conference, and the actual context was nothing like that. They asked her whether she preferred Robert Pattinson or Justin Bieber, and she just froze for a second and looked at them like "Are you fucking serious?" Then she had to choose a diplomatic way to answer that stupid question.

LMAO. This shows you how little you can trust interviews and blurbs like this, especially when we don't have access to the original quote they're getting it from.
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Dec 29, 2011 6:56 pm

Cora_ wrote:
What's so hilarious is that we all saw that press conference, and the actual context was nothing like that. They asked her whether she preferred Robert Pattinson or Justin Bieber, and she just froze for a second and looked at them like "Are you fucking serious?" Then she had to choose a diplomatic way to answer that stupid question.

LMAO. This shows you how little you can trust interviews and blurbs like this, especially when we don't have access to the original quote they're getting it from.
Yeah Laughing I was going to say this. They blew it up. Naya was so "meh".

---



Lol Naya's face.
Back to top Go down
House Carl



Posts : 92
Location : Europe

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Jan 10, 2012 1:37 pm

Grumble.

So Naya is back for S4? F that! Surely she would disagree with me, but I'm selfish and want her off the POS this show has become.
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Jan 12, 2012 10:35 am

Naya's birthday today and she's trending Very Happy

I'm awake to see it haha

Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Jan 12, 2012 4:17 pm

Happy birthday Naynay! woooo! yahoo
Back to top Go down
Dina

avatar

Posts : 1194
Location : GER

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Jan 12, 2012 4:27 pm



What is happening today??
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Jan 12, 2012 4:28 pm

that's great asd
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Thu Jan 12, 2012 4:32 pm

Also this:



Gay flag
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   Tue Jan 17, 2012 5:45 pm

do this: stare at the red dot for 30 seconds. It literally burn Naya's face in your retinas. yahoo

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Naya Rivera Appreciation Thread   

Back to top Go down
 
Naya Rivera Appreciation Thread
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» appreciation thread for Emma Watson
» Rei Hino/Sailor Mars Appreciation Thread (Special Birthday Edition)
» Chris Colfer Appreciation Thread!--part 5
» Hope To See Your Art
» Luna, Artemis and Diana appreciation thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Random Thoughts :: Everything TV :: Glee-
Jump to: