Welcome to Random Thoughts. This forum is for everything, whatever we feel like discussing. Nothing is off-topic. Go for it!
 
HomeHome  FAQFAQ  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Episode discussion 3x13

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

How many kisses are we going to see?
None. They probably cut the hallway peck last minute to make more room for Finchel.
6%
 6% [ 1 ]
Just the one. Oh well, at least they're talking to each other, I'm happy.
38%
 38% [ 6 ]
Just the one, and I'm ready to bring hell on twitter.
31%
 31% [ 5 ]
Two! Dublin 2.0 and a proper passionate kiss. HeMo is a troll but this time I believe her!
19%
 19% [ 3 ]
They're gonna make out. They're gonna scissor on screen. Actually, I'm pretty sure they're gonna get married. Everything is Brittana and nothing hurts!
6%
 6% [ 1 ]
Total Votes : 16
 

AuthorMessage
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 7:56 pm

Are we all ready people?!??!! yahoo bounce
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 7:58 pm

voteforalice1 wrote:
Awesome smile
Oprah?
I'm watching The Insider...

Isabela wrote:
I'm also watching something about Whitney Houston here lol

It was an old Oprah interview lol. But yeah it's the insider...

3 minutes gah!!! Very Happy yahoo
Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
Mike`

avatar

Posts : 1711
Location : Ontario, Canada

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 7:58 pm

Here goes the good luck shot.
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 7:59 pm

ok ok ahhhhh.
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:01 pm

And we're off!!!!
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:01 pm

Frozen already. Lol!
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:02 pm

LOL oops I quit out of my internet before it started :@
Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:02 pm

Aww cuteness already haha

Ok i can't. It keeps freezing.

I'll download when it's done.

GOOD LUCKKKKKK hehe. omg excited for you guys.
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:02 pm

mine's skipping like mad....omg..
Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:04 pm

Stream still working... and we've already had a hug! love
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:07 pm

*sigh* might have to do what Alice is doing as well. I've tried two links and they are skipping and stopping every 2 seconds. It's bugging the crap outta me *sigh*

EDIT: I think I found my usual livesteam link and hurrah it's working Very Happy
Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:11 pm

cute so far
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:11 pm

But the ads are perfect. Awesome... hash


Last edited by Charlie on Tue Feb 14, 2012 8:12 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:11 pm

Charlie wrote:
But the ads are perfect. Awesome...

Hahaha same here... but not it's frozen.
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:11 pm

but that Joe is annoying already. don't like his teen Jesus look, it's a bit gross
Back to top Go down
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:12 pm

Lol... same here!
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:13 pm

Was that as awful as it was for me with out the freezing?
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:14 pm

omfg brittana kissed and Brittany's speaking Very Happy

"I want to kiss my girlfriend" Awww
Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:14 pm

Ok, so who wants to give Figgins a slap? Laughing

I'm kinda laughing at the fact they mentioned double standards....
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:15 pm

now waiting for the real thing
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:16 pm

"Teen lesbians!" ROFL
Back to top Go down
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:18 pm

Pezberrrrrrrry!!!!! Happy
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:18 pm

yay pezberry,
ugh santana supporting finchel
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:21 pm

Ha! That look of confusion was hilarious from new guy. (Don't care enough to remember his name.)
Back to top Go down
Mike`

avatar

Posts : 1711
Location : Ontario, Canada

PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   Tue Feb 14, 2012 8:21 pm

KJAIDNBSIAHNSAIUS I LOVE IT.

All it needs now is the real kiss.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Episode discussion 3x13   

Back to top Go down
 
Episode discussion 3x13
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Sailor Moon Crystal: Episode Discussion
» Watching "Genesis of the Daleks" for the first time.
» Keystone Motel Episode Discussion [There will be Spoilers!]
» Sun & Moon Series and Episode Discussion
» Naruto Episode 373 "Team 7, Assemble!" Discussion

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Random Thoughts :: Everything TV :: Glee-
Jump to: