Welcome to Random Thoughts. This forum is for everything, whatever we feel like discussing. Nothing is off-topic. Go for it!
 
HomeHome  FAQFAQ  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Boys we like

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Boys we like   Fri Dec 23, 2011 9:09 pm

I'm lol'ing that I'm starting this, but this guy is my weakness....



Plus... it's festive! :hohoho:
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Boys we like   Fri Dec 23, 2011 10:59 pm

Oh dear. This thread makes me laugh so hard.

yahoo

But tomorrow (or some other day) I'm gonna confess there are boys I like. blush
Back to top Go down
Jugz da' Clown

avatar

Posts : 1261

PostSubject: Re: Boys we like   Fri Dec 23, 2011 11:21 pm

So where's badromancexx? Lol

I just watched Thor so I've got start off with Chris Hemsworth


And very Christmasy pic, Span_ski Very Happy
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Boys we like   Fri Dec 23, 2011 11:46 pm

Blue Zeppelin wrote:
Oh dear. This thread makes me laugh so hard.

yahoo

But tomorrow (or some other day) I'm gonna confess there are boys I like. blush

This made me laugh a bit too much. Not sure why exactly. Lol.
Back to top Go down
Jugz da' Clown

avatar

Posts : 1261

PostSubject: Re: Boys we like   Sat Dec 24, 2011 12:13 am

Joseph Gordon-Levitt
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Boys we like   Sat Dec 24, 2011 7:55 am

Ryan Gosling, the man of my life. Laughing

Back to top Go down
badromancexx



Posts : 9

PostSubject: Re: Boys we like   Sat Dec 24, 2011 8:37 am

I do not own fancy pictures that doesn't involve nudity but I want Mitch Hewer AND Chord Overstreet in my bed ASAP! I love you
Back to top Go down
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Boys we like   Sat Dec 24, 2011 9:40 am

I have to be honest I had no idea who Mitch Hewer was... I had to google him. lol. smile

I'm guessing you like the blonde ab-ulous type then?
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Boys we like   Sat Dec 24, 2011 10:59 am

I didn't know who he was either. I love Google. Lol.
Back to top Go down
Alison DiLaurentis

avatar

Posts : 3901

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Dec 25, 2011 5:17 pm

I know Mitch Hewer Tongue He sorta reminds me of Chord.
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Dec 25, 2011 5:31 pm

I really like this guy, Jenson Button, F1 driver.



I think I have a soft spot for blond guys. I mean, I know I don't fall for guys, but I can appreciate good looking men and find them attractive.
Back to top Go down
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Dec 25, 2011 5:52 pm

Yeah, I'm the same. It's so difficult to explain to straight people though. I'm like, "yeah, he's hot, I can see that, I just wouldn't wanna sleep with him." Lmao.
Back to top Go down
MissLilly

avatar

Posts : 3557
Location : Norway

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Dec 25, 2011 9:03 pm

Jared Leto:



Charlie wrote:
Yeah, I'm the same. It's so difficult to explain to straight people though. I'm like, "yeah, he's hot, I can see that, I just wouldn't wanna sleep with him." Lmao.

Not really. I find women very beautiful and attrative, actually more often than men, but I don't want to sleep with them. It works both ways, so not that difficult to explain or understand Wink
Back to top Go down
http://a-lot-of-heart-a-little-crazy.tumblr.com/
Charles

avatar

Posts : 3851
Location : Wales

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Dec 25, 2011 10:23 pm

MissLilly wrote:
Jared Leto:



Charlie wrote:
Yeah, I'm the same. It's so difficult to explain to straight people though. I'm like, "yeah, he's hot, I can see that, I just wouldn't wanna sleep with him." Lmao.

Not really. I find women very beautiful and attrative, actually more often than men, but I don't want to sleep with them. It works both ways, so not that difficult to explain or understand Wink

A lot of people struggle to rationalize it with that much ease. I guess that's because some people find homosexuality more 'normal' than others. I dunno, maybe I've just met a lot of very ignorant people. Lol. Whatevs. It's really nice that you think like that.
Back to top Go down
eli_

avatar

Posts : 1533
Location : Italy

PostSubject: Re: Boys we like   Mon Dec 26, 2011 5:31 am

Oh no we didn't start this topic! lulz what's wrong with you people!? I'm gonna avoid this place like the plague.
But, um, there are a couple of boys I like. I have a soft spot for the guy who plays Doctor Who, of course, mr Matt Smith. He's adorable, he's just like a baby giraffe!


And I loooove asian singers, they're my weakness. They are all so pretty, and back during my teen years it was easier liking them than admitting that I like girls, you know roll eyes

This one is Sho Sakurai, he will forever be my favorite. He's a singer and rapper, he hosts lots of tv shows, and he's even a newscaster. He's so smart, he graduated in one of Japan's elite colleges.


Lately I've been liking Dan Stevens, I love my Brits I love you


I'd love to be friends with those guys!! asd
I know what you mean, I can find men attractive, IF they're really attractive (most aren't, but girls somehow always manage to look beautiful, don't they?). I can even be sexually bicurious sometimes. But I can't fall for them, never had, never will. Shrug
Back to top Go down
Jugz da' Clown

avatar

Posts : 1261

PostSubject: Re: Boys we like   Mon Dec 26, 2011 6:05 am

James Franco


James Marsden


Ryan Gosling


Cam Gigandet
Back to top Go down
Shanna_

avatar

Posts : 1747
Location : Ohio

PostSubject: Re: Boys we like   Mon Dec 26, 2011 7:13 pm

I don't know if I have any guys that jump out at the moment but I did plan on marrying this man when I was in second grade...



Ozzie Smith was my dream man when I was 8. I didn't care that he was already married. I was plotting to steal him away from her. I had a plan devised by third grade that had me finding his son and dating him so that I could get close to papa Smith and stealing him away. I was terrible at an early age.
Back to top Go down
Sez

avatar

Posts : 1208
Location : Australia

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Jan 08, 2012 11:54 am

I had a crush on Lincoln Lewis an aussie actor xD

Back to top Go down
http://sezsisatotalgleekhehe.tumblr.com/
Mike`

avatar

Posts : 1711
Location : Ontario, Canada

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Jan 08, 2012 12:16 pm



Mark Foster of Foster the People (center). I would do all kinds of naughty things to this man and I ain't even mad.
Back to top Go down
Jugz da' Clown

avatar

Posts : 1261

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Jan 08, 2012 4:07 pm

If we're talking about musicians, I kind of have a crush on Ezra Koenig from Vampire Weekend (one of my favorite bands). He's all kinds of adorable, not to mention talented, funny, and smart. smile



Last edited by Jugz da' Clown on Sun Jan 08, 2012 4:17 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Isa

avatar

Posts : 3823

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Jan 08, 2012 4:09 pm

Mike` wrote:
Mark Foster of Foster the People (center). I would do all kinds of naughty things to this man and I ain't even mad.

yahoo


I like the others more than this guy in the center though.
Back to top Go down
Mike`

avatar

Posts : 1711
Location : Ontario, Canada

PostSubject: Re: Boys we like   Sun Jan 08, 2012 6:42 pm

Isabela wrote:
Mike` wrote:
Mark Foster of Foster the People (center). I would do all kinds of naughty things to this man and I ain't even mad.

yahoo


I like the others more than this guy in the center though.

Blasphemy!! When I saw them live I was so close to screaming "I love you Mark!!!" with all the girls. yahoo yahoo

Also, Tim Tebow.

Back to top Go down
Auntie Snixx

avatar

Posts : 10
Location : Australia

PostSubject: Re: Boys we like   Mon May 14, 2012 8:46 am

Jugz da' Clown wrote:
So where's badromancexx? Lol

I just watched Thor so I've got start off with Chris Hemsworth


And very Christmasy pic, Span_ski Very Happy

I remember when he was Kim on Home And Away Very Happy
Back to top Go down
http://thegayestshark.tumblr.com
Auntie Snixx

avatar

Posts : 10
Location : Australia

PostSubject: Re: Boys we like   Mon May 14, 2012 8:47 am

When I was in primary school I had a crush on Kick Gurry from Looking for Alibrandi and Alex Dimitriades from Heartbreak High.
Back to top Go down
http://thegayestshark.tumblr.com
Span_ski

avatar

Posts : 3367
Location : UK

PostSubject: Re: Boys we like   Mon May 14, 2012 12:25 pm

Ahhh Heartbreak High!! I haven't thought about that show in years!!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Boys we like   

Back to top Go down
 
Boys we like
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» "Trailer Park Boys"
» Gerard Butler, Owen Wilson, Val Kilmer have boys' night out at 'The Fighter' premiere party
» Trailer Park Boys Complete Series DVDRip
» Belting boys
» The boys from Belmont / The Belmont Boys

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Random Thoughts :: Everything Else :: Everything Else-
Jump to: